[O2] No to stuknęło 100kkm w BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • loru
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 4286
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #76
    Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
    Położenie kierownic jest bardziej uzależnione od obciążenia silnika niż od prędkości obrotowej. Bardziej chodzi o to aby jeździć dynamicznie a nie obchodzić się z pedałem gazu jak z jajkiem
    Osobiście wykorzystuje i wykorzystywałem pełny zakres obrotów oraz możliwości silnika i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby kierownice odmówiły posłuszeństwa :diabelski_usmiech
    Znaczy dwa skrajne położenia
    1 - nie dotykamy pedału przyspieszenia
    2 - pedał przyspieszenia opiera się o podłogę :diabelski_usmiech
    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

    Komentarz

    • Dzida
      RS
      • 2006
      • 2253

      #77
      Odgrzewamy kotlecika.

      W moim BKD też dzisiaj stuknęło 100 kkm. Jak do tej pory od nowości klocki przód x1 i tak naprawdę top wszystko. Tarcze jak nowe, więc jeszcze sporo kilosów przede mną.

      Turbo mi się przycinało, ale po małej kosmetyce jest OK (choć staram się organizować nowe turbo na zapas).

      Wbrew obiegowej opinii szczerze polecam BKD.

      Komentarz

      • Darekgda
        Rider
        • 2010
        • 611

        #78
        Dołączyłem do grona BKD + 100kkm miesiąc temu , wymieniane części to
        - klocki przód i tył x 1
        -tuleje wahacza (teraz siedzą od cupry )
        -sprzęgło altka.
        -sprężarka klimy
        -czujki park.
        -wczoraj pompo wtrysk ( gadają że lubią padać parami :cry: zobaczymy )
        czyli nie najgorzej no może ta pompka , generalnie mogę polecać

        Komentarz

        • piramida
          RS
          • 2009
          • 12222
          • Superb III (3V3)

          #79
          Zamieszczone przez Dzida
          Odgrzewamy kotlecika.

          W moim BKD też dzisiaj stuknęło 100 kkm. Jak do tej pory od nowości klocki przód x1 i tak naprawdę top wszystko. Tarcze jak nowe, więc jeszcze sporo kilosów przede mną.

          Turbo mi się przycinało, ale po małej kosmetyce jest OK (choć staram się organizować nowe turbo na zapas).

          Wbrew obiegowej opinii szczerze polecam BKD.
          no to teraz przygotuj sie na klapke gaszenia i zacznij zwracać uwagę na płyn chłodniczy :wink:

          U mnie już stuknęło ponad 150kkm i od około 70kkm na róznych programach o mocy od 170-240KM
          - klapka gaszenia około 100kkm
          - sprzęgło około 110kkm
          - dwa razy czujniki parkowania
          - mały wentylator chłodnicy
          - przegub zew, przetarta guma i w związku z tym po przez dostanie sie syfu wyrobił się
          - pierdoły typu tuleje wahacza, żarówki itp
          - mikropeknięcia na głowicy które są gdzieś od przebiegu 100-120kkm, prawdopodobnie wyeliminowałem userkę głowicy zalewając płyn do uszczelniania wycieków i od około 8kkm mam spokój z ubywającym płynem :wink:
          - pompowtryski są jeszcze ok

          Nie wspomne o dwukrotnej wymianie turbiny, wydechu, zabawy z pompkami, wymiany całego zawieszenia (amory, sprężyny, drążki stabilizacyne), przewodów hamulcowych w stalowym oplocie i samych hamuców na większe, całego body kit, itp. bo to wszystko na własne życzenie :szeroki_usmiech

          Reasumując, BKD na razie daję redę i nie mam do niego większych zastrzeżeń, jezeli zrobię na nim 300kkm to stwierdzę że ten silnik to rakieta :wink:
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz

          • t271828
            Elegance
            • 2008
            • 928

            #80
            Zamieszczone przez DAREKGDA
            -czujki park.
            Zamieszczone przez piramida
            - dwa razy czujniki parkowania
            Co jest grane z tymi czujnikami - przeplacajac za oryginalne czujniki oczekiwalem dobrej jakosci a tu takie kwiatki :shock:

            Komentarz

            • leszekmw
              RS
              • 2005
              • 5356

              #81
              no to jak Dzida odgrzał... , choć to żaden wyczyn 100tyś...
              i mi przeskoczyło niedawno , teraz mam 104tyś . moje naprawy już opisywałem , w skrócie..

              na gwarancji
              dwumasa
              turbina 54tyś

              potem
              rozwulkanizowała się poduszka pod skrzynią
              dziura w kolanku wychodzącym z turbiny
              przy ok 90tyś wahacze krótkie tył
              kiedyś tam łączniki stabilizatora /ale bez potrzeby/
              niedawno zalożyłęm nową turbinę /ale to zapobiegawczo i dla komfortu bo stara gwizdała dość mocno . po zdemontowaniu stara turbina nie okazała żadnych oznak zużycia/
              parę dni temu tuleje przód .
              klocki , tarcze oryginalne jeszcze
              auto po przebiegu 3 tyś km /jak dobrze pamiętam/ miało zrobiony program i dalej na nim zapiernicza.
              do oleju nie zaglądam od wymiany do wymiany.
              w sumie silnik jak na razie daje radę , ale co to jest 100tyś.. :roll:
              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
              GVI 1.4TSI
              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #82
                Zamieszczone przez t271828
                Zamieszczone przez DAREKGDA
                -czujki park.
                Zamieszczone przez piramida
                - dwa razy czujniki parkowania
                Co jest grane z tymi czujnikami - przeplacajac za oryginalne czujniki oczekiwalem dobrej jakosci a tu takie kwiatki :shock:
                u mnie średnio raz na 1.5 roku pada jedna sztuka :wink:
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #83
                  Moje do 136kkm
                  - tarcze,klocki przod tyl po raz pierwszy przy 115kkm
                  - gumy wahaczy przod przy 120kkm
                  - rozrzad przy 120kkm
                  - serwis DSG przy 60 i 120kkm
                  - turbina przy ok 125kkm
                  - dwumasa przy ok 125kkm
                  - klapka gaszaca 133kkm
                  - oslony przegubow tez sie zdarzylo

                  a dalej to musi nowy wlasciciel dopisac


                  -
                  Zamieszczone przez leszekmw
                  po zdemontowaniu stara turbina nie okazała żadnych oznak zużycia
                  serwis

                  A jak wygladaly lopatki, nie byly poszczepione tak minimalnie Inaczej by nie gwizdała i huczała.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • mrfazi
                    • 2010
                    • 3103
                    • Superb III (3V3)
                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                    #84
                    Zamieszczone przez leszekmw
                    turbina 54tyś
                    :shock:
                    mi dziś stuknęło 50tys. , aż strach się bać o turbinę :P , autko mam od niecałego miesiąca (wcześniej była benzynka), trudno jest się przyzwyczaić do tego "klekotu" :lol: i tego lekkiego gwizdu turbiny (puki co słychać go delikatnie). Mam nadzieję, że pośmigam w spokoju do "setki"

                    Komentarz

                    • sew1981
                      RS
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2009
                      • 10917
                      • Fiat

                      #85
                      mrfazi, który ty masz rocznik auta? bo widzę, że flka. Myślałem że w O II flkach są już tylko common raile 2.0 tdi anie pompowtryski.

                      Komentarz

                      • mrfazi
                        • 2010
                        • 3103
                        • Superb III (3V3)
                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                        #86
                        27 kwiecień 2009 - wersja ambiente

                        Komentarz

                        • Puchacz
                          Moderator
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 1192
                          • Superb III (3V3)

                          #87
                          Zamieszczone przez Maicroft
                          Moje do 136kkm
                          - tarcze,klocki przod tyl po raz pierwszy przy 115kkm
                          - gumy wahaczy przod przy 120kkm
                          - rozrzad przy 120kkm
                          - serwis DSG przy 60 i 120kkm
                          - turbina przy ok 125kkm
                          - dwumasa przy ok 125kkm
                          - klapka gaszaca 133kkm
                          - oslony przegubow tez sie zdarzylo

                          a dalej to musi nowy wlasciciel dopisac
                          - amortyzatory tyl przy 138 tkm (reszta amorow i sprezyny na wlasne zyczenie, tylko tyl z koniecznosci)
                          - z tylu jeszcze tzw. drążki kierownicze 138 tkm
                          - oslony tarcz hamulcowych 138 tkm (wszystkie 4 rowno przerdzewialy)
                          - uszczelki drzwi - 138 tkm (tylko jedna obcierala lakier, ale jedna robota, wiec wszystkie zmienilem)
                          - pasek akcesoriow przy 144 tkm (dopiero we srode bedzie robiony) bo mi po myjni jak odpalam to piszczy, co mnie denerwuje

                          Probowalem sie do czegos jeszcze przyczepic w zawieszeniu, ale DGW twierdzi, ze nie ma co wiecej wymieniac.
                          Ja tu tylko sprzątam...

                          Komentarz

                          • piramida
                            RS
                            • 2009
                            • 12222
                            • Superb III (3V3)

                            #88
                            Zamieszczone przez mrfazi
                            Zamieszczone przez leszekmw
                            turbina 54tyś
                            :shock:
                            mi dziś stuknęło 50tys. , aż strach się bać o turbinę :P , autko mam od niecałego miesiąca (wcześniej była benzynka), trudno jest się przyzwyczaić do tego "klekotu" :lol: i tego lekkiego gwizdu turbiny (puki co słychać go delikatnie). Mam nadzieję, że pośmigam w spokoju do "setki"

                            Znany tuner kiedys powiedział że oprócz tego ze seryjne sprężarki w bkd to kibel to na seryjnym programie na którym wyjezdza z fabryki sa przeładowania turbiny i generalnie taki program jest do dupy napisany, więc nic innego nie pozostaje tylko napisac nowy program który oprócz zwiększonej mocy i momentu będzie zdrowszy dla turbiny :wink:
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz

                            • mrfazi
                              • 2010
                              • 3103
                              • Superb III (3V3)
                              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                              #89
                              Zamieszczone przez piramida
                              nowy program który oprócz zwiększonej mocy i momentu będzie zdrowszy dla turbiny :wink:
                              czyżbym miał odwiedzić V-tech w Kosakowie ??, nie ukrywam, że korci mnie uwolnienie kilku koników

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                #90
                                Zamieszczone przez mrfazi
                                Zamieszczone przez piramida
                                nowy program który oprócz zwiększonej mocy i momentu będzie zdrowszy dla turbiny :wink:
                                czyżbym miał odwiedzić V-tech w Kosakowie ??, nie ukrywam, że korci mnie uwolnienie kilku koników
                                Po wizycie w vtechu szykuj sie od razu na wymianę turbiny na nową lub na nowe sprzęgło, są lepsi facjowcy w twojej okolicy :wink:
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                • sew1981
                                  RS
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2009
                                  • 10917
                                  • Fiat

                                  #91
                                  mrfazi, kolego, bez dwóch zdań tu:
                                  Jesteśmy jedną z największych polskich firm o zasięgu międzynarodowym. Na rynku działamy od 2006, od ponad dekady realizujemy do kilkuset modyfikacji rocznie.

                                  Komentarz

                                  • loru
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 4286
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                    #92
                                    Zamieszczone przez mrfazi
                                    czyżbym miał odwiedzić V-tech w Kosakowie ??, nie ukrywam, że korci mnie uwolnienie kilku koników
                                    jak chcesz sobie zepsuć samochód to droga wolna a jak nie to korzystaj z podpowiedzi sew1981,
                                    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                    Komentarz

                                    • Darekgda
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 611

                                      #93
                                      Zamieszczone przez sew1981
                                      mrfazi, który ty masz rocznik auta? bo widzę, że flka. Myślałem że w O II flkach są już tylko common raile 2.0 tdi anie pompowtryski.
                                      Jak się domyślasz Octy to ,,biedniejsi bracia '' paska , więc common jest ładowany do nich , a do puki na magazynach są tdi. to wiadomo gdzie będą upychane :?

                                      Komentarz

                                      • mrfazi
                                        • 2010
                                        • 3103
                                        • Superb III (3V3)
                                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                        #94
                                        Zamieszczone przez DAREKGDA
                                        Octy to ,,biedniejsi bracia '' paska
                                        Chyba siostrzyczki :lol: , ja tam wolę Kobiety, dlatego padło na Octavię :wink:

                                        Komentarz

                                        • Darekgda
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 611

                                          #95
                                          Preferencje mamy podobne żeby nie było :wink: , ale co kto woli to by trzeba założyć nowy wątek :P

                                          Komentarz

                                          • sew1981
                                            RS
                                            S_OCP MemberModeratorr
                                            • 2009
                                            • 10917
                                            • Fiat

                                            #96
                                            DAREKGDA, przecież common rail też jest w OII fl....więc chyba mówisz o czasie przeszłym. Zastanawiam się od jakiego roku jest OII fl 2.0 tdi cr poprostu, bo myslałem, że to z liftem zagościło, ale widocznie nie.
                                            I Octa to nie siostro-brat passka a bardziej jetty bym powiedział.

                                            Komentarz

                                            Pracuję...